کیوی ضد چربی استفاده شده در یک دسر منجر به بروز حساسیت در یک کودک شد

کیوی اغلب انگور فرنگی چینی و توت سبز نامیده می شود که در ایتالیا، نیوزیلند، شیلی، یونان کشت می شود. در روسیه، مزارع کیوی در ساحل دریای سیاه قلمرو کراسنودار و در جنوب داغستان واقع شده است.

کیوی چه فوایدی دارد؟ چه کسی نباید از آن استفاده کند و برعکس چه کسی توصیه می شود؟ آیا می توان با انواع توت های عجیب و غریب وزن کم کرد؟

کیوی ضد چربی حاوی مقدار زیادی ویتامین A، B1، B2، B6، B9، C، PP است که آن را برای بدن مفید می کند.

یک توت دوز روزانه ویتامین C را برای بدن انسان فراهم می کند، میوه ها سرشار از فیلوکینون هستند که برای سنتز پروتئین ها ضروری است و لخته شدن خون را بهبود می بخشد.

همچنین، توت سبز عجیب و غریب سرشار از آهن، روی، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، سدیم و فسفر است.

این بدان معناست که کیوی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، سرماخوردگی را درمان می کند، مقاومت بدن را در برابر استرس افزایش می دهد، سنگینی معده و تنگی نفس را برطرف می کند و باعث کاهش وزن می شود.

کیوی ضد چربی

به هر حال، کاربران اینترنت اغلب این سوال را مطرح می کنند که آیا می توان با کیوی وزن کم کرد؟ برای از دست دادن وزن – نه، اما برای آماده سازی بدن برای رژیم غذایی مورد توافق با پزشک بله.

واقعیت این است که پوست توت ویتامین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به طور موثر کالری می سوزاند. به همین دلیل است که برای کاهش وزن توصیه می شود کیوی را با پوست پس از پاک کردن موها استفاده کنید.

این میوه حاوی ویتامین C است که به گفته دانشمندان بیشتر از پرتقال است. اسید اسکوربیک توانایی چربی سوزی بدن را افزایش می دهد و به تولید آنزیم ها کمک می کند.
با وجود اینکه کیوی یک خوراکی بسیار سالم است، باید در مصرف آن دقت کرد. به اندازه کافی 2-3 قطعه در روز.

میوه ها برای افراد مستعد آلرژی توصیه نمی شود و همچنین برای افرادی که آسیب شناسی های گوارشی دارند، به عنوان مثال، مبتلا به زخم، بیماری های کلیوی، مضر است.

کیوی برای افراد مبتلا به گاستریت مضر است، اما نه برای همه فقط برای یک بیماری با اسیدیته بالا. با اسیدیته کم، وضعیت متفاوت است، بنابراین میوه می تواند در رژیم غذایی شما گنجانده شود.