کلاه گیس چسبی که با استفاده از آن شکستگی سر با سرعت درمان می شود

کلاه گیس چسبی به شما این امکان را می دهد که بدون آسیب رساندن به موهای طبیعی خود، تمام مدل های جدیدی را که می خواهید، هر زمان که می خواهید امتحان کنید.

درمان های ریلکسیشن و فر کردن، رنگ کردن، مدل مو… همگی به موها آسیب می رسانند. هر چه بیشتر مدل دهید، آسیب بیشتری به شما وارد می شود (بلوندهای رنگ شده با موهای وز که هر چقدر هم که کراتینه انجام دهید، موهایشان صاف به نظر نمی رسد).

اگر دوست دارید استایل خود را تغییر دهید، یا می خواهید قبل از اینکه به آن متعهد شوید ظاهر جدیدی را امتحان کنید، کلاه گیس را امتحان کنید.

پوشیدن کلاه گیس در زمان شما صرفه جویی می کند. بدی داشتن یک مدل موی عالی (طبیعی) این است که ایجاد آن برای همیشه طول می کشد.

کلاه گیس چسبی

علی‌رغم آنچه یوتیوب‌برهای هزاره می‌خواهند ما باور کنیم، نمی‌توانید مدل موی عالی را در 10 دقیقه یا کمتر ایجاد کنید (به ما اعتماد کنید، ما امتحان کرده‌ایم). حتی اگر مدل کوتاه تری داشته باشید، برای حالت دادن به موهایتان زمان و تلاش زیادی نیاز است.

به طور متوسط، زنان در طول زندگی خود شش سال کامل را صرف آرایش موهای خود می کنند.

به علاوه، ایجاد ظاهری با کیفیت سالن در خانه می تواند واقعاً سخت باشد (هنوز نمی توانیم آن نقطه عجیب و غریب در پشت سرمان را کاملاً خشک کنیم).

کلاه گیس به شما این امکان را می دهد که در کسری از زمانی که برای حالت دادن به موهای طبیعی نیاز است، مدل هایی با کیفیت سالن ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلاه گیس را شانه کنید، آن را تکان دهید، روی سر خود بگذارید و از در بیرون بروید.

زندگی ما شلوغ تر از همیشه است. کلاه گیس بپوشید و کمی وقت خود را ذخیره کنید تا بتوانید کارهایی را که واقعاً دوست دارید انجام دهید.

کلاه گیس از موهای طبیعی شما محافظت می کند. فر کننده ها به موها آسیب می رسانند. اتوهای صاف به موها آسیب می رسانند.
خشک کن ها به موها آسیب می رسانند.
اسپری مو، موس، تقویت کننده های ریشه و محافظ های حرارتی به مو آسیب می رسانند.
اکثر ابزارهایی که برای حالت دادن به موهای خود استفاده می کنیم به نوعی به آن آسیب می رسانند. اگر موهای شما کم یا آسیب دیده است، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید آسیب بیشتر به آن است.