کفش ساحلی زنانه از جنس طلا در دریای خزر پیدا شد

یکی از داغ ترین روندهای مد جدید در صنعت کفش، بخش کفش ساحلی زنانه است. حتی لازم نیست در نزدیکی ساحل زندگی کنید تا بتوانید از آن لذت ببرید و از آن بهره ببرید.

کفش های ساحلی در طول سال ها بسیار تغییر کرده اند و اکنون انواع زیادی برای انتخاب وجود دارد. در آن زمان شما فقط فلیپ فلاپ یا شاید Birkenstocks برای انتخاب داشتید.

در حال حاضر علاوه بر موارد بالا، کروک های تازه معرفی شده، انبوهی از صندل ها و موارد دیگر را دارید. من شخصاً همه جا و تقریباً در تمام طول سال دمپایی ریف خود را می پوشم.

از آنجایی که من در جزیره ای در شمال غربی فلوریدا زندگی می کنم، آنها را در تمام سال می پوشم، حتی در زمستان! مال من حتی یک درب بازکن در قسمت پایینی دارد که وقتی در حال دویدن در اطراف جزیره هستیم به کار می آید.

کفش ساحلی زنانه

یکی دیگر از مدل های کفش ساحلی که من در هنگام تمرین در ساحل می پوشم، کفش های مشبک آبی است. این کفش ها از شما در برابر اجسام تیز محافظت می کنند اما در عین حال بسیار انعطاف پذیر و سبک هستند و حتی می توانید در آن شنا کنید.

من آنها را نه تنها برای دویدن در ساحل می پوشم، بلکه هنگام غواصی یا غواصی زیر باله هایم نیز می پوشم.

اگر می خواهید در آب یا در ساحل ورزش کنید، این کفش ها یک انتخاب عالی هستند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این کفش ها این است که بسیار ارزان هستند.

کروکس یک افزودنی جدید بسیار محبوب است. این کفش های مصنوعی سبک وزن در سرتاسر جهان محبوب هستند و من هر جا که می روم آنها را می بینم.

من اخیراً برای ترمیم پارگی تاندون دوسر بازو تحت عمل جراحی قرار گرفتم و درصد زیادی از پزشکان و پرستاران بیمارستان از Croc استفاده می کردند.