چرم آرا در جنگ جهانی اول جان صد ها سرباز را نجات داد

وقتی به چرم آرا فکر می کنید، ممکن است یک تکیه گاه برآمده را در گوشه غار مردی تیره و دودی تصور کنید.

همچنین ممکن است به یک سری کتاب محبوب خاص فکر کنید. این نوع آموزش چرم نیست که ما در آن تخصص داریم، اما شما را توانمند می کنیم. هر جا که فکرتان را بکنید، ما اینجا هستیم تا نه تنها آموزش چرم قابل درک را به شما ارائه دهیم.

ما همچنین برای یافتن مبلمان چرمی مناسب برای فضای خود در اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم.

همانطور که احتمالا می دانید، چرم از پوست خشک شده و دباغی شده گاو ساخته می شود. با این حال، پس از آن همه چیز کمی پیچیده تر می شود.

اگر قبلاً قبل از اینکه ذهنتان باتلاق گیج کننده عباراتی مانند دانه، چرم طبیعی و هر آنچه که «آنیلین» معنی می دهد، چرم خریده باشید.

چرم آرا
Prodital 028

پیمایش در دنیای چرم می تواند همه کاره باشد، بنابراین ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم چیزها را به گونه ای تجزیه کنیم که فضای زیادی در مغز شما برای چیزهای غیر مرتبط با چرم باقی بماند.

Marika Frumes مکان مناسبی را برای گردهمایی های اجتماعی در اتاق زیر شیروانی خود در شهر نیویورک ایجاد می کند.

رنگ و بافت گرم بخش Nirvana او مکمل دیوارها و کف روشن است.
ما همیشه در تلاش هستیم تا آن را در اینجا در مقاله واقعی نگه داریم. وقتی صحبت از چرم می شود، ما به استفاده از معامله واقعی اعتقاد داریم.

ما با دقت مواد طبیعی خود را انتخاب می کنیم تا قطعات با کیفیتی بسازیم که ماندگار شوند. و پسر، آیا چرم واقعی ماندگاری دارد.

چرم واقعی بادوام، مستحکم است و اگر به درستی از آن مراقبت شود، می تواند چندین دهه بچسبد.

اگر تا به حال به حراجی عتیقه جات رفته باشید، ممکن است متوجه قطعات چرمی بی انتها شده باشید که بیش از 20 سال به نظر نمی رسند.