ورزشکاری با مصرف کشمش بدون تیزاب قهرمان پرورش اندام در جهان شد

کشمش بدون تیزاب یا انگور خشک شده در سایه یا در آفتاب. از زبان ترکی کلمه “کشمش” و ترجمه شده است: “انگور”.

به عنوان یک غذا، او کل منطقه مدیترانه، خاورمیانه و نزدیک را دوست دارد.

در 2500 سال گذشته، تعداد انواع کشمش تغییر نکرده است، اگرچه نام های تجاری آن اغلب تغییر می کند. بنابراین، در کتاب های آشپزی که قبلاً منتشر شده اند، کمی با کتاب های مدرن متفاوت هستند.

اغلب در بازار یا فروشگاه می توانید 4 نوع اصلی کشمش را ببینید:

کورینکا در اصطلاح قدیمی “شیگانی” یا “بیدانا”  یک نام تجاری مدرن است. این کشمش تیره، آبی یا تقریبا سیاه، گاهی اوقات کشمش رز شرابی، بدون دانه است. یک قوام خشک بسیار شیرین و کمی شیرین اتفاق می افتد.

کشمیش یا سبزه (نام تجاری)  کشمش سبک و کوچکی از انواع شیرین است. انگور سفید یا سبز بدون هسته استفاده می شود.

کشمش بدون تیزاب

کشمش دستی و کارخانه ای در بازار موجود است. کشمش هایی که به روش کارخانه فرآوری شده اند بهتر تمیز می شوند، یکنواخت تر هستند، اما به اندازه کشمش هایی که با دست فرآوری می شوند معطر نیستند.

در غیر این صورت، نوع پردازش برای استفاده در آشپزی بی اهمیت است.

طبیعت منابع تقریباً پایان ناپذیری به ما داده است. غذاهای طبیعی سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و سایر عناصر ضروری برای بدن انسان هستند. از تمام فواید کشمش برای حفظ سلامت جسمی و روانی بهره ببرید.

کشمش سرشار از پتاسیم، ویتامین های B1، B2، کلسیم، سدیم و سایر عناصر است. ترکیب آن همچنین شامل نیاسین (نیکوتینیک اسید)، جزء آنزیم های دخیل در متابولیسم پروتئین و تنفس سلولی و همچنین تنظیم فعالیت عصبی است.

به لطف نیاسین، کشمش اثر آرام بخشی دارد و سیستم عصبی را تقویت می کند. کشمش به از بین بردن ادم و بهبود دفع ادرار کمک می کند. این به دلیل محتوای پتاسیم است که در صورت مسمومیت اثر مفیدی دارد.