مصرف پسته تازه فندقی یک بیمار دیابتی را راهی بیمارستان کرد

فواید پسته برای زنان باردار مصرف پسته در دوران بارداری بی خطر است، زیرا حاوی بسیاری از مواد مغذی مفید برای زنان باردار و جنین آنها مانند پروتئین، فیبر، علاوه بر پتاسیم است.

و کلسیم، آهن، فولات و سایر عناصر، علاوه بر این، مطالعه ای که در مجله آلرژی و ایمونولوژی بالینی در سال 2012 منتشر شد، نشان داد که مصرف آجیل توسط مادر به طور کلی در دوران بارداری با کاهش خطر ابتلا به این بیماری مرتبط است.

کودکان 18 ماهه مبتلا به آسم بین 20 تا 25 درصد است. فواید پسته برای رژیم غذایی برخی ممکن است بر این باور باشند که خوردن آجیل غنی از چربی به عنوان میان وعده منجر به افزایش وزن می شود و بر سطح چربی خون تأثیر منفی می گذارد.

نتایج یک مطالعه منتشر شده در مجله کالج آمریکایی در سال 2010 در مورد تغذیه نشان داد که افراد چاق را شامل می شد و به مدت 12 هفته ادامه داشت.

پسته را می توان در مقادیر مشخصی به عنوان میان وعده برای افرادی که از رژیم غذایی کم کالری پیروی می کنند مصرف کرد. کالری برای کاهش وزن بدون نگرانی از اینکه این منجر به افزایش وزن می شود.

پسته تازه فندقی

زیرا اشاره شد که پسته می تواند اثرات مفیدی در کاهش سطح تری گلیسیرید در مقایسه با گروهی که تنقلات حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده مصرف می کنند داشته باشد.

مانند چوب شور شور فواید پسته برای کودکان هیچ مطالعه علمی مبنی بر اینکه پسته فواید خاصی برای کودکان دارد وجود ندارد و متخصصان نسبت به دادن آجیل کامل به کودکان زیر 5 سال هشدار می دهند و نوزادان می توانند از 6 ماهگی شروع کنند.

آجیل خوب له شده با بافت نرم با تاکید بر اینکه در صورت وجود سابقه حساسیت به آجیل در خانواده، بهتر است قبل از ارائه به کودکان با پزشک مشورت شود.

ارزش غذایی. از پسته جدول زیر مواد مغذی موجود در 49 A دانه یا معادل 28.35 گرم پسته خام را نشان می دهد: نشان داد که مردان مبتلا به اختلال نعوظ (به انگلیسی: Erectile Dysfunction) و کسانی که روزانه 100 گرم پسته به مدت سه هفته خوردند.

متوجه بهبود قابل توجهی در مشکلات جنسی خود از جمله اختلال نعوظ و میل جنسی شدند و اثرات مثبت پسته در مشکلات نعوظ را می توان به محتوای اسید آمینه آرژنین آن نسبت داد. انگلیسی: آرژنین)؛ که می تواند به آرامش رگ های خونی کمک کند.