مصرف سیب برای یبوست منجر به درمان زخم روده ی مردی شد

سیب یکی از محبوب ترین و مفیدترین میوه هایی است که در سراسر جهان مصرف می شود. این یک غذای معجزه آسا برای بدن ما با آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، فیبر و بسیاری از مواد مغذی مختلف است.

مصرف سیب برای یبوست توئصیه پزشک های سنتی است.

بسیاری از مطالعات نشان می دهد که سیب از سلامت روده حمایت می کند و ممکن است در برابر سکته مغزی، فشار خون بالا، دیابت، بیماری قلبی، چاقی و برخی سرطان ها محافظت کند.

مصرف سیب همراه با پوست آن میزان دریافت ویتامین و فیبر را چندین برابر افزایش می دهد.

انواع مختلف سیب با دسرها، کیک ها، سالادها و حتی وعده های غذایی طعم خوبی دارند و وقتی با جو دوسر مخلوط می شوند، یک غذای اصلی صبحانه خوبی هستند. تقریبا هیچ ضرری ندارد، به جز اینکه در صورت مصرف زیاد باعث افزایش وزن می شود.
یک سیب با اندازه متوسط ​​بخش قابل توجهی از بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز یک فرد در روز را تامین می کند. مقدار زیادی ویتامین A، B1، B2، B6، C و K در سیب وجود دارد.

از جمله آنتی اکسیدان های موجود در آن می توان به کوئرستین، کاتچین، فلوریدزین و اسید کلروژنیک اشاره کرد.

سیب برای یبوست

پوست سیب حاوی بیشتر ویتامین های موجود در سیب است. سیب همچنین منبع غنی پلی فنول ها است.

بیشتر این پلی فنول ها در پوست سیب هستند. علاوه بر این، از آنجایی که پوست سیب بسیار غنی از فیبر است، ترجیح دهید آن را با پوست میل کنید.

به کاهش وزن و کاهش وزن کمک می کند.
سیب همچنین سیر کننده است زیرا سرشار از فیبر و آب است. فیبر هضم و افزایش قند خون را کند می کند و احساس سیری ایجاد می کند و از پرخوری جلوگیری می کند. همچنین یک سیب متوسط ​​تنها 95 کالری دارد.

در یک مطالعه، مشاهده شد افرادی که قبل از غذا سیب ورقه‌ای، سس سیب می‌خوردند یا آب سیب می‌نوشیدند نسبت به افرادی که اصلاً آن را مصرف نمی‌کردند احساس سیری بیشتری داشتند.