مصرف زیاد شیره انگور سولار موجب زایمان زودرس زنی در تهران شد

فواید شیره انگور سولار تازه تهیه شده در خانه بسیار و متنوع است، به خصوص آنهایی که از دانه های انگور قرمز سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند که نسبت به سایر انواع انگور بیشتر است.

شیره انگور از انگور تازه تهیه می شود. در مطالب زیر مهمترین فواید آب انگور را با هم مرور می کنیم.

از فواید فراوان آب انگور به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان و از جمله مهمترین فواید آب انگور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. آسیب مغزی
محتوای آنتی اکسیدان های مختلف در آب انگور به حفظ سلامت مغز، بهبود عملکرد آن و کاهش فرآیندهای اکسیداتیو مضر کمک می کند و همه اینها به کاهش غلظت مواد سمی در بدن کمک می کند که منجر به پیری سیستم عصبی می شود.

2. تنظیم فشار خون
آب انگور حاوی سطوح بالایی از پتاسیم و فیبر است که در کنار هم به بهبود سلامت قلب، کاهش سطح فشار خون و کاهش احتمال تصلب شرایین کمک می کند.

شیره انگور

و همه اینها آب انگور را به نوشیدنی بسیار خوبی برای مبارزه با لخته شدن خون، حملات قلبی و انواع بیماری های قلبی عروقی تبدیل می کند.

3. مراقبت از پوست و مو
از آنجایی که حاوی درصد بالایی از آنتی اکسیدان ها است، نوشیدن منظم آب انگور تازه به بهبود ظاهر پوست و مقاومت در برابر علائم پیری کمک می کند، زیرا در موارد زیر موثر است:

تسریع در بهبود اسکار و جای آکنه.
مبارزه با چین و چروک پوست.
پیشگیری از آبسه کبد
مواد مغذی موجود در آب انگور همچنین به بهبود وضعیت پوست سر و تقویت فولیکول های مو کمک می کند، چه زمانی که آب انگور به صورت موضعی روی پوست سر مالیده شود و چه زمانی که به صورت خوراکی مصرف شود.

و در نتیجه مزایای اصلی آب انگور پوشش داده می شود.