مصرف زیاد آلو بخارا شیرین پیرمرد 100 ساله را راهی بیمارستان کرد

به انواع خاصی از آلو ، آلو بخارا شیرین می گویند. اینها معمولاً انواع آلو تیره با پالپ گوشتی و آبدار هستند، یک استخوان کوچک را می توان به راحتی جدا کرد.

بهترین آلو بخارا از گونه هایی با سطح قند طبیعی حداقل 12 درصد، با محتوای جامد بیش از 17 درصد و سطح اسید 1 درصد به دست می آید. واریته های مناسب عبارتند از انواع مجارستانی و گرینگیج، سیلویا، آلوی آدیگه، کوتوله کوبان، پرنده آبی و غیره.

میوه ها با دانه و بدون دانه خشک می شوند، اما محصول با استخوان نسبت به محصول پوست کنده به دلیل حفظ آب میوه و تفاله آن که همیشه در هنگام پوست کندن از بین می رود، مزایای بیشتری دارد.

در این مورد، چندین روش برای تهیه یک محصول مفید استفاده می شود خشک کردن، دود کردن، خشک کردن.

مهم! میوه های رسیده، افتاده و پژمرده برای تهیه آلو بخارا مناسب هستند، اما از میوه های نارس نمی توان استفاده کرد، زیرا طعم و خواص درمانی آنها از بین می رود.

آلو بخارا حاوی چه چیزی است؟

آلو بخارا شیرین

آلو یا آلو بخارا همه خواص مفید توت تازه را حفظ می کند و به دلیل تبخیر رطوبت، غلظت این مواد افزایش می یابد. از نظر ترکیبات شیمیایی و ترکیبات مفید لازم برای اعمال حیاتی بدن نسبت به سایر میوه های خشک برتری دارد و میزان کالری آن کاملاً بالاست.

نسبت پروتئین، چربی و کربوهیدرات (BJU) 1: 0.3: 25 است.

هر رژیم غذایی محدودیت های خاصی را برای تغذیه ایجاد می کند، بنابراین نه تنها کالری کمتری برای بدن فراهم می کند، بلکه حاوی ویتامین ها و عناصر کمتری نیز می باشد.

استفاده از میوه های خشک در رژیم غذایی به ما این امکان را می دهد که این مشکل را حل کنیم.

مهم! آهن موجود در آلو بخارا (2.4 میلی گرم) یک محصول ضروری برای سلامتی به ویژه برای زنان است.

مس (385 میکروگرم) انتقال آهن از ذخایر را تضمین می کند، به جذب آن و تولید بدن قرمز کمک می کند. مس همچنین حرکت اکسیژن را برای عضلات فراهم می کند.