مردی با صابون گل سیتو زیتون کل ماشین خود را شست

روغن زیتون و صابون گل سیتو زیتون فعال به عنوان صابونی با قدرت پاک کنندگی بالا مشخص می شود.

چربی، سموم و ناخالصی های پوست را عمیقاً از بین می برد، به همین دلیل باید در بهداشت پوست مستعد آکنه ضروری باشد. همچنین برای افرادی که پوست بسیار چرب دارند یا زیاد عرق می کنند توصیه می شود.

عمدتاً برای پوست مردان که به راحتی تحریک نمی شوند نشان داده شده است. به دلیل قدرت در از بین بردن چربی و به عنوان یک پاک کننده عمیق، استفاده از آن برای پوست های ظریف توصیه نمی شود.

ماده ای که این صابون را به طور موثر تمیز می کند زغال چوب فعال پودری است که به آن اثر ضد باکتریایی و کششی می دهد و آن را به متحد عالی در برابر آکنه یا جوش های سر سیاه تبدیل می کند.

این صابون روغن زیتون و کربن فعال علاوه بر داشتن مواد دفع کننده چربی و سموم دارای ویژگی های دیگری از جمله بوی مطبوع نعناع، ​​ماندگاری بالا و قابلیت آبرسانی خوب است.

صابون گل سیتو زیتون

روغن زیتون فوق بکر، روغن نخل از مزارع کشاورزی پایدار، روغن برنج، روغن سویا، کره شی، کره کاکائو و اسانس نعناع فلفلی، دوش گرفتن یا حمام کردن را نسیم می کند. همچنین، طراوت بخش است.

استفاده از آن دو یا سه بار در هفته توصیه می شود و به طور متناوب آن را با یک صابون برای پوست های کمی چرب مانند صابون رزماری و خاک رس آبی یا یک صابون نرم تر برای پوست های تحت استرس جایگزین کنید.

روغن زیتون و صابون کربن فعال حاوی رنگ یا مواد نگهدارنده نیست، با دست و با استفاده از صابون سازی سرد ساخته شده است و فقط حاوی روغن های ارگانیک با منشاء گیاهی است که برای گیاهخواران مناسب است.

صابون سازی با صابون سازی سرد انجام می شود و در قالب های جداگانه ریخته می شود. پس از اتمام زمان صابون سازی، آنها آماده استفاده هستند. وزن هر یک از قرص ها بین 80 تا 90 گرم است که معادل حدود 30-35 بار مصرف است.

بسته بندی به صورت دستی و با رعایت ویژگی های محصول انجام می شود. هر قطعه صابون و بسته بندی آن منحصر به فرد است.