مردی با شیلنگ هیدرولیک تراکتور شاگرد خود را تنبیه کرد

این نوع اتصال دارای ویژگی های قابلیت اطمینان بالا و عمر طولانی است. این عمدتا برای شیلنگ هیدرولیک تراکتور سیم پیچ فولادی با فشار بسیار بالا، قطر بزرگ و مجامع شیلنگ سیم پیچ سیم فولادی پویا در شرایط کاری سخت استفاده می شود.

جنس ژاکت بیرونی به طور کلی فولاد 20 است و از تغییر شکل پلاستیکی خوب مواد برای ایجاد لوله لاستیکی اکسترود شده با دندانه های ژاکت بیرونی و هسته مشترک استفاده می شود.

همچنین انواع مختلفی از کلاهک های بیرونی وجود دارد که عمدتاً برای هسته های مفصلی مختلف، محیط های کاری مختلف، شرایط کاری خاص متفاوت و اشکال ساختاری مختلف مورد نیاز است.

معمولاً قسمت داخلی ژاکت از چند شیار یا شیار تشکیل شده است. شیارهای مربعی، ذوزنقه ای، زیگزاگ و … وجود دارد که باید همراه با انواع مختلف هسته های مفصلی مورد استفاده قرار گیرند.

انواع ساختار کلاهک بیرونی معمولاً به سه نوع زیر تقسیم می شوند:

شیلنگ هیدرولیک تراکتور

آستر شیار دندان موجی شکل. سطح بیرونی ژاکت موجدار عمدتاً یک استوانه صاف است و زاویه بین هیپوتنوز دندان داخلی و محور 25 تا 45 درجه است.

سمت شعاعی و هیپوتنوز توسط گوشه های گرد 0.2 تا 0.5 میلی متری به هم متصل می شوند که معمولاً از 3 تا 5 دندان داخلی تشکیل شده است.

عمدتاً برای مجموعه‌های شیلنگ بدون فشار متوسط ​​و کم، مانند لوله‌های رزینی و شیلنگ‌های بافته شده با سیم فولادی مناسب است.

می توان آن را همراه با ساختار دندانه اره و هسته مشترک ساختار مستطیلی، با مقاومت در برابر بیرون کشیدن ضعیف و فناوری پردازش ساده استفاده کرد.

آستر شکاف دندان ذوزنقه ای. سطح بیرونی یک استوانه صاف و سطح داخلی یک شکاف با تعدادی دندان ذوزنقه ای است.

زاویه بین هیپوتنوز و محور 25 درجه تا 45 درجه است و هر دندانه یک شکاف مستطیل شکل است. قسمت بالایی دندانه یک صفحه با عرض 1-2 میلی متر است و گوشه های تیز دارای یک انتقال با گوشه گرد 0.2 میلی متر هستند.