مردی با جک بازویی وی تو همکار خود را به قتل رساند

جک بازویی وی تو  محصولی حرفه ای از ابزارهای جک هیدرولیک می باشد. نصب پنجره، در و کابینت از مصارف بارز است، ساخت کف و ایوان، عرشه ها و قاب بندی نیز فرصت های مناسبی برای استفاده از این ابزار خوب است.

در جعبه کادویی بسته بندی شده است که برای هدیه همسر و پدر شما بسیار مناسب است.

ما همچنین به دستگیره ها و دستکش های اختیاری برای محافظت از دستان شما مجهز شده ایم. چه حرفه ای باشید چه نباشید، می توان از آن به روشی ساده و دوستانه استفاده کرد.

این یک جعبه ابزار کامل برای صرفه جویی در کار، باز و آماده استفاده است، این یک هدیه عالی برای پدران و شوهران است.

پایه فولادی ضخیم و پلت فرم بالابر:
این بالابر درب برای تعریض و ضخیم کردن پایه فولادی جامد و نشیمنگاه بالابر و بر روی پایه قطعات نگهدارنده سنگین برای انجام فرآیند تقویت از محصولی بسیار ایمن و پایدار در جک بازویی استفاده می شود.

جک بازویی وی تو

فنرهای فشاری با استحکام بالا:
درذ جک بازویی از ایستگاه بالابر و ایستگاه کنترل از فنرهای با استحکام بالا، ساخته شده از مواد منگنز سیلیکون سخت، پر از خاصیت ارتجاعی استفاده می کنند.

فرمان با طراحی ارگونومیک:
طراحی دسته ارگونومیک و در دست گرفتن بسیار راحت است. همراه با دسته یدکی و دستکش، مردان و زنان می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

یکی از مهمترین مزایای جک بازویی این است که می تواند به افزایش بهره وری و صرفه جویی در زمان و هزینه کمک کند. هر یک از اجزای آن با کیفیت، پایدار، مقاوم و بادوام هستند.

دستیابی به فشرده سازی کف های باریک و دیوار خشک در مناطق کوچک خارج از دسترس سایر ابزارهای معمولی، کاهش تعداد دست های مورد نیاز برای انواع خاصی از کارهای نصب، می تواند دنیای حرفه ای را ارتقا دهد و در واقع یک موهبت است.