فرش ابریشمی ماشینی دستبافت هزار شانه

وقتی نام فرش ابریشمی برده می شود، اولین چیزی که به ذهن هر کس خطور می‌کند زیبایی چشمگیر و شیک بودن فرش است که باعث جذب خریدار بیشتر شده و رونق زیادی به بازار خرید و فروش آن می بخشد. یکی از بزرگ‌ترین و برترین مراکز خرید و فروش انواع فرش ابریشمی شرکت ما می باشد که با داشتن تیم پشتیبانی قوی آماده خدمت رسانی به مشتریان است و در این راستا عرضه کننده فرش ابریشمی ماشینی در انواع و ابعاد گوناگون و با جنس اصل و قیمت ارزان می باشد. بنابراین خریداران و فروشندگان می توانند با سفارش از ما فرش زیبا و باکیفیت را با ارزان‌ترین قیمت خریداری نموده بیشترین سود را کسب کنند.

فرش ابریشمی ماشینی دستبافت هزار شانه

فروش فرش ابریشمی

فروش فرش ابریشمی فرش با انواع مختلف در بازار به فروش می رسد که هم دستی و هم ماشینی است و یکی از آنها فرش ابریشمی می باشد که از دیرباز تاکنون در میان مردم شناخته شده بوده و همواره طرفداران و خریداران فراوانی دارد. فرش ابریشم در اغلب شهرهای کشور تولید می‌شود؛ اما می توان گفت یکی از قطب های بزرگ تولید فرش دستباف تمام ابریشم شهر قم است که سابقه طولانی در این زمینه دارد و مسلما باید گفت بیشترین میزان فروش فرش ابریشمی به این منطقه تعلق دارد. برای فروش بهتر و بیشتر فرش ابریشم در شهر قم و دیگر استان‌ها باید برنامه ریزی در سطح ملی انجام گیرد؛ چرا که برخی از کشورها مانند چین و هند تولید کننده فرش ابریشم بوده و آن را با قیمتی بسیار ارزان در بازارهای جهانی عرضه می‌کنند که می‌تواند فروش فرش را در کشور تحت تاثیر قرار دهد.

در قم فرش‌های ابریشمی که با الگوهای منحنی و شکل‌های گلدار با ظرافت و هنرمندانه بافته می شود و طرح هایی با برگ‌های پیچیده و انگور دارد، همچنین در تولید آن از رنگ‌های پرطراوتی مانند قرمز و کرم تا مشکی و آبی استفاده می شود، زیباترین فرش‌ها را خلق می کند و باعث رونق فروش فرش در قم می گردد. همچنین فروش فرش ابریشمی در مراغه نیز رونقی بسیار خوب داشته و در حجم انبوه صورت می گیرد؛ زیرا این شهر یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان فرش ابریشمی بوده و قدمتی چند صد ساله دارد و هنوز هم بافندگان زیادی در مراغه مشغول به بافت این نوع فرش هستند.

از دیگر مراکز فروش بزرگ و معتبر فرش ابریشمی در کشور شهرستان کاشان است که فرش تولیدی آن در همه جهان زبانزد بوده و به صورت دستی و ماشینی تولید و به فروش می رسد. در دیگر استان‌ها مانند تبریز و تهران نیز تولید فرش ابریشمی رونق بسیار خوبی داشته و فروش آن نیز در حجم زیاد صورت می گیرد و در واقع از دیگر مراجع فروش فرش ابریشمی می باشند که محصول خود را در سراسر کشور عرضه می کنند. همه این تولیدکنندگان خود یکی از اصلی‌ترین و برترین فروشندگان فرش ابریشم هستند که خریداران می‌توانند برای تهیه فرش به آنها مراجعه کنند، در این صورت خیالشان از بابت اصل و باکیفیت بودن فرش و قیمت مناسب آن آسوده خواهد بود.

فروش فرش ابریشمی علاوه بر اینکه به صورت مستقیم توسط تولیدکنندگان انجام می‌شود، گاهی از طریق نمایندگی های آنها در سراسر کشور نیز صورت می‌گیرد و از دیگر گزینه‌های مناسب برای خرید فرش است؛ زیرا این نمایندگی ها نیز فرش زیبا و مرغوب را به قیمت درب کارخانه در بازار توزیع می‌کنند و همین امر قیمت فرش را کاهش می‌دهد. اگرچه فرش ابریشمی به دلیل زیبای بی‌نظیر و کیفیت خوب آن به‌ خودی‌ خود بازار فروش خوبی دارد؛ اما اقداماتی نیز در این زمینه برای فروش بهتر آن موثر است که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • چنانچه فروشنده فرش ابریشمی هستید و می خواهید فروشتان بیشتر شود، بهتر است در طرح، رنگ و ابعاد فرش تنوع گسترده داشته باشید، پس باید در مغازه خود فرش‌هایی با ابعاد ۶، ۹ و ۱۲ متری داشته باشید که دارای مدل های جدید و کلاسیک بوده و خوش آب و رنگ باشد؛ در این صورت می‌توانید نیاز همه خریداران را تامین کرده و بر تعداد آن‌ها و فروش بالای خود بیفزایید.
  • تبلیغات و بازاریابی فراوان و جذاب هم می‌تواند فرش های ابریشمی و برند شما را در میان خریداران معرفی کند و بر تعداد آنها بیفزاید. همچنین سعی کنید گاهی نمایشگاه‎‌‌های کوچک یا بزرگ بر پا کنید و زیباترین و جدیدترین مدل‌های فرش ابریشمی را با چینشی زیبا به نمایش بگذارید؛ بنابراین اطمینان خاطر داشته باشید که بر تعداد مشتریان شما افزوده خواهد شد و میزان فروش فرش هم بیشتر می‌شود.
  • سعی کنید از طریق راه اندازی سایت اینترنتی یا پیج اینستاگرامی به عرضه و فروش فرش ابریشمی بپردازید؛ در این صورت می توانید محصول خود را در سراسر کشور عرضه داشته و بر آمار مشتریان خود افزوده و سود بیشتری از فروش فرش به دست آورید.
  • برای فروش بهتر فرش ابریشمی باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید و از وضعیت مالی آن‌ها آگاه باشید تا بتوانید فرشی متناسب با نیازشان به آنان معرفی کنید و خریداران هم تمایل بیشتر به خرید فرش پیدا کنند و فروش فرش رشد پیدا کند.

در میان انواع فرش ابریشمی انواعی وجود دارد که ریزبافت بوده، درخشان و لطیف است و طبیعی به نظر می رسد و از این رو فروش بیشتری دارد. فروش فرش ابریشمی علاوه بر اینکه در داخل کشور انجام می گیرد، در بسیاری از کشورهای خارجی به فروش می رسد و در این میان بییشترین سهم فروش این فرش به کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و آلمان است و عربستان نیز در میان کشورهای عربی بیشترین خریدار فرش ابریشمی ایرانی می باشد.

فرش ابریشمی هم به صورت ماشینی و هم دستباف تولید می شود و معمولا فرش دستباف اگر چه نرخ زیادی دارد؛ اما به دلیل اینکه کیفیت بسیار بیشتری نسبت به فرش ماشینی دارد، همچنین بسیار نرم، درخشنده، زیبا و شیک است، بازار فروش آن پررونق است و درآمد خوبی از آن حاصل می شود. در هر شهری مناطق بالانشین و ثروتمند آن بیشتر به خرید فرش ابریشمی علاقه‌مند بوده و تمایل به داشتن محیط و خانه‌هایی مجلل دارند و در نتیجه فروش آن در این قسمت های شهر بیشتر است و در واقع خرید و فروش فرش ابریشمی کسب و کاری پررونق است که درآمد زیادی به همراه دارد. همچنین چون فرش ابریشمی نرخ زیادی دارد، مردم به خرید نوع دست دوم آن روی می آورند و از این رو فروش آن رونق زیادی دارد.