شناخت پشم شیشه مرغوب

این مورد در مورد عایق های سلولزی وال است. لامبدا آن 0.38 است. علاوه بر این، قبل از عبور از آن، گرما را برای مدت بسیار طولانی حفظ می کند. بنابراین عملکرد عالی دارد.

عایق صدا
یک پشم شیشه کوبیده خوب عایق است که از نظر حرارتی و صوتی کارآمد باشد. این مورد مربوط به وال های سلولزی است. در واقع، این ماده به عنوان یک عایق صدا نیز بسیار موثر است. این می تواند نشت ها را مسدود کند و به شما این امکان را می دهد که به میزان قابل توجهی صدای خانه خود را کاهش دهید.

بهترین عایق شیشه پشم سلولزی
مزایا و ویژگی های عایق پشم شیشه تخته ایی چیست؟
پشم شیشه یک ماده طبیعی با کیفیت عایق عالی است. این یک ماده بسیار کارآمد و به راحتی در دسترس است. آیا نمی دانید که چرا باید این عایق خاص را برای خانه خود انتخاب کنید؟ در اینجا برخی از مزایایی است که باید شما را متقاعد کند.

عملکرد
پشم شیشه یک ماده بسیار کارآمد از نظر عایق است. لامبدا 0.35 داره یعنی هوا رو نمیده. به ویژه برای عایق کاری در برابر سرما موثر است. علاوه بر این، می توان از آن به عنوان عایق صدا نیز استفاده کرد.

مقاومت
پشم شیشه یک ماده بسیار مقاوم است. اول از همه، در برابر رطوبت مقاومت می کند و به شما امکان می دهد از خود در برابر کپک محافظت کنید. دوم اینکه در برابر آتش نیز مقاوم است. این در واقع یک ماده غیر قابل احتراق است. بنابراین می تواند یک دارایی واقعی در صورت آتش سوزی باشد.

عایق: بالشتک سلولزی یا پشم شیشه تهران؟
انتخاب بین پوشش سلولزی و عایق پشم شیشه کار آسانی نیست. آنها هر دو عایق عالی، کارآمد و با چندین مزیت هستند. آنها چندین نقطه مشترک دارند. با این وجود، می توان با نگاهی دقیق تر به تفاوت های آنها انتخاب کرد.

نقاط مشترک بین بالشتک سلولزی یا پشم شیشه تشک پوشش سلولزی و عایق پشم شیشه هر دو از نظر حرارتی بسیار کارآمد هستند. هر دوی آنها دارایی هایی برای عایق صوتی خانه هستند.

  • منابع:

CELLULOSE WADDING OR GLASS WASTE INSULATION ? OPINION, COMPARISON AND PRICE

  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد