ساعت ست الگانس بند استیل موجب دعوا و درگیری دو زوج جوان شد

همه می دانند که زمان روز یک قالب 24 ساعته (طبق معمول) دارد. نحوه محاسبه زمان برای چیزهای مختلف به هر شخص بستگی دارد.

اما، چگونه به ساعتی با استاندارد دوگانه نگاه کنید، برنامه آینده امور خود را با نگاه کردن به ساعتی که فقط 12 ساعت روی صفحه دارد و نیمه دوم روز را از شما پنهان می کند محاسبه کنید.

آیا این برای یک فرد عادی است. فرد مناسب؟ توهم بسازید، تخیل را روشن کنید، تصور کنید که تمام 24 ساعت روی صفحه است و به خیال پردازی ادامه دهید که روال روزانه (مثلا) فردا چه خواهد بود.
دیگر نیازی به ساعت دروغگویی نیست نشان دادن زمان از 1 صبح تا 12 ظهر! به ساعت ست الگانس بند استیل خود نگاه کنید (ساعت نیم روز و همه چیز را خواهید فهمید).
ما این مشکل مربوط به استانداردسازی دوگانه نمایشگر زمان آنالوگ را حل کرده ایم. آنها این ایده را ثبت کردند، همه کشورهای جهان را در مورد ما مطلع کردند.
ساعت چرخه 24 ساعته که برای استفاده توسط سایت ما ارائه شده است، زمان واقعی را نشان می دهد، آنها به طور خاص هر ساعتی را که آمده است نشان می دهند، که به آنها برتری در نمایش واقعی (در مقایسه با ساعت های 12 ساعته نیمه روزانه معمولی) می دهد.

ساعت ست الگانس بند استیل

ساعت 24 ساعته کاملاً تمام 24 ساعت چرخه روزانه را نشان می دهد، بدون اینکه زمان واقعی را از کاربر خود پنهان کند.
بهتر است زمان را ببینیم – یعنی آن را بهتر درک کنیم (آگاه باشیم) و گذرا و غیر قابل برگشت بودن آن را درک کنیم قدر آن را بدانیم و با شایستگی بیشتری از آن استفاده کنیم.
نگاهی به ساعت 24 ساعته بیندازید متوجه می شوید که به راحتی می توانید زمان خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. برای چشم، نه تنها زمان از 1 ساعت تا 12 ساعت در دسترس است، بلکه تمام زمان (کامل) روزانه که در آن 24 ساعت وجود دارد، در دسترس است.

به لطف ساعت 24 ساعته، اکنون مرزهای ساعت کامل روزانه باز است و قرار گرفتن بخش هایی در ساعت مانند صبح (روز، عصر) و زمان شب یا سایر علائم، کنترل بصری شروع ساعت را ممکن می کند.