زنی با ساعت پسرانه اسکمی دست فرزند خود را قطع کرد

چند روز پیش متوجه شدم که یک ساعت پسرانه اسکمی یا ساعت هوشمند جان یک فرد را نجات می دهد و سیگنال هایی را ارسال می کند که او در حال حمله قلبی است.

ساعت او بلافاصله سیگنالی را به آمبولانس فرستاد و او در تماس های اورژانسی خود با فرد تماس گرفت و به این ترتیب جان او نجات یافت.

اگر فکر می کنید ساعت هوشمند ضروری نیست، در این مقاله برخی از مزایای داشتن یکی از این دستگاه ها را توضیح می دهم.

من با توضیح اینکه ساعت هوشمند چیست؟ این ساعتی است که به شما کمک می کند تا کارهای روزانه را مدیریت و برنامه ریزی کنید.

که ما آنها را با موبایل خود همگام می کنیم، با این دستگاه هایی که روی مچ خود داریم عملکردهایی مانند سلامت، GPS، قطب نما، نقشه ها، دماسنج، ارتفاع سنج، تلفن، بلندگو، دستور کار، کنترل از برنامه های تلفن همراه شما، پیام ها، تماس ها، صفحه لمسی و موارد دیگر.

ساعت پسرانه اسکمی

عملکردهایی که برجسته هستند، ویژگی های چشمگیر داشتن یک ساعت هوشمند هستند و من آنها را در زیر لیست می کنم:

وضعیت جسمانی و سلامتی، مانیتور ضربان قلب علاوه بر کنترل آمارهای مختلف تمرینات بدنی شما مانند اندازه گیری نبض، کنترل کالری سوزانده شده و زمان تمرین، علائم حیاتی شما را اندازه گیری می کند.

آنها می توانند راهنمایی های مفیدی برای تناسب اندام ارائه دهند. آنها گزینه هایی برای هشدار ضربان قلب دارند و به شما امکان می دهند بر اساس ضربان در دقیقه خود محدودیت هایی را تعیین کنید.

شما حتی می توانید یک آستانه سفارشی بر اساس ضربان قلب خود برای پیگیری پیشرفت و الگوهای خواب خود تعیین کنید.

اگر اهل ماجراجویی هستید، ویژگی GPS به شما امکان می دهد اطلاعات موقعیت مکانی را به برنامه های شخص ثالث صادر کنید تا بیشترین بهره را از ساعت هوشمند خود ببرید.
به لطف تایمر آن می توانید در مواقع نیاز از آن به عنوان کرونومتر ورزشی استفاده کنید.

گام شمار تعبیه شده به شما این امکان را می دهد که گام هایی را که برمی دارید در یک دوره زمانی اندازه گیری کنید.

فقط با لمس ساعت هوشمند خود می توانید بدون نیاز به برداشتن موبایل خود ارتباط برقرار کنید، ایمیل ها و پیام ها را از شبکه های اجتماعی مختلف دریافت کنید.