روفرشی 12 متری ضد آب موجب نجات جان کودکی در سیل شد

اغلب توصیه هایی برای انتخاب روفرشی 12 متری ضد آب برای اتاق های مختلف از نظر شکل، جنس و اندازه ارائه می شود.

در واقع، در اتاق های مختلف روفرشی بار متفاوتی را تجربه می کند. رنگ معمولاً به سبکی بستگی دارد که قصد دارید در یک اتاق خاص اجرا کنید. اگر چه تعدادی از توصیه های سبک حرفه ای هنوز هم می تواند ارائه دهد.

برای یک راهرو یا سرسرا طولانی، روفرشی بهترین است. در ورودی آپارتمان باید یک مدل تیره با چرت کوتاه باشد.

اما رنگ های معمولی را انتخاب نکنید. به عنوان یک قاعده، راهروها در آپارتمان ها از نور طبیعی برخوردار نیستند، بنابراین باید یک الگوی سبک روی روفرشی ، حداقل در کناره ها وجود داشته باشد.

اگر می خواهید یک راهرو روفرشی شده بین اتاق ها قرار دهید، جایی که در فضای باز با کفش راه نمی روید، می توانید یک گزینه سبک تر با پرز بالاتر انتخاب کنید.

روفرشی 12 متری ضد آب

برای اتاق خواب معمولاً روفرشی های سبک با انبوهی از متوسط ​​یا بلند را انتخاب کنید. بسته به فضای داخلی، رنگ های بژ، تمام سایه های پاستلی و سفید برای این اتاق مناسب هستند.

روفرشی های تیره، اگر متناسب با سبک باشند، در اتاق نشیمن، سالن قرار می گیرند. در همان مکان، بسته به طرح، ممکن است رنگ های روشن (نارنجی، زرد، لیمویی) یا مدل های چند رنگ که چندین سایه آبدار را ترکیب می کنند ظاهر شوند.

روفرشی های روشن نیز برای اتاق کودکان مناسب هستند. فقط مهم است که سن کودک و این واقعیت را در نظر بگیریم که یک رنگ روشن می تواند به شدت بر روان کودک تأثیر بگذارد.

برای آشپزخانه یا اتاق غذاخوری نیز می توانید یک مدل روفرشی موفق پیدا کنید. نباید مارکش باشه تشک های اتاق ناهار خوری عالی هستند.

برای اینکه کثیفی زیادی روی روفرشی دیده نشود، بهتر است مدل تک رنگ را انتخاب نکنید، بلکه با طرح یا ترکیبی بافته شده از نخ هایی با سایه های مختلف، طرحی رنگارنگ با نوار کوچک به دست می آید. .

بسیاری از فروشگاه های متخصص در فروش روفرشی خدمات عالی دارند.