دعوا برای تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی موجب به کما رفتن یک پیرمرد شد

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی یک وسیله مراقبتی است که با نیازهای بیمارانی که وضعیت سلامت آنها مستلزم استراحت طولانی مدت یا کاهش تحرک آنها است، سازگار است.

این تخت‌های پزشکی برای افراد بیمار، ناتوان یا سالخورده بسیار ضروری است تا با خیال راحت از رختخواب بروند و از آن خارج شوند، تا مراقبان مراقبت‌های خود را با تلاش کمتر انجام دهند و در نتیجه خطر سقوط را کاهش دهند.

ارتفاع تخت را می توان برای تسهیل انتقال و جلوگیری از کمردرد برای مراقبان تنظیم کرد. برای رفع نیازهای همه، مدل ها و عملکردهای مختلفی وجود دارد.

تخت برای بیماران بستری و همچنین برای مراقبین بسیار مهم است زیرا مزایای بیشتری نسبت به تخت های معمولی دارد. آنها راحتی بیمار را به حداکثر می‌رسانند، تنظیم قسمت‌های مختلف تخت را تسهیل می‌کنند.

بهتر است به بیماران در تغییر وضعیت کمک کنید.
هنگامی که افراد برای مدت طولانی روی تخت دراز می کشند، فشار تخت باعث می شود که بافت پوست بین استخوان ها و سطح تخت گیر کند و منجر به آکنه شود.

برای جلوگیری از این مشکلات، تخت‌های طبی راه‌حل مؤثری ارائه می‌دهند، زیرا به کاربر این امکان را می‌دهند که موقعیت تخت را بر اساس نیاز خود تنظیم کند.

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی

بهبود گردش خون: تخت‌های بیمارستانی به کاربران این امکان را می‌دهند که سر و پاهای خود را بهتر قرار دهند و در صورت نیاز وضعیت خود را تغییر دهند. این تغییرات به خصوص در نقاط فشار بدن به بهبود گردش خون بیمار در هنگام خواب کمک می کند.

ایمنی را برای بیماران فراهم می کند. تخت بیمارستانی به دلیل وجود نرده های روی تخت های بیمارستانی که خطر شکستگی ناشی از سقوط را کاهش می دهد، ایمنی بیشتری را برای بیمار به خصوص کسانی که در معرض خطر افتادن هستند، ارائه می دهد.

مناسب برای انتقال بیمار: تخت‌های بیمارستانی به بیماران این امکان را می‌دهند که به راحتی از تخت بیرون بیایند، مخصوصاً کسانی که مشکلات مفصل ران و زانو دارند و به آنها کمک می‌کند راحت و ایمن از جای خود بلند شوند.

علاوه بر این تخت های بیمارستانی گزینه های گسترده ای را در نوع تخت بیمارستانی در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربر بسته به شرایط خود و مدت زمانی که در بیمارستان می گذراند، می تواند بین تخت دستی یا برقی یکی را انتخاب کند.