خرید فرش ماشینی بدون پرز با شرایط ویژه

شاید این تصور در بین عموم مردم رایج باشد که فرش ماشینی پرز دهی بالایی داشته و فرش ماشینی بدون پرز وجود ندارد. اما این تصور اکنون و به دلیل وجود الیاف بدون پرز دیگر درست نیست. فرش بدون پرز از مرغوب ترین انواع فرش ماشینی برای صادرات است و شما می توانید خرید فرش های ماشینی بدون پرز را برای صادرات به کشورهای اروپایی یا دیگر کشورها با شرایط ویژه انجام دهید.

فرش ماشینی بدون پرز

فرش بدون پرز

پرزدهی فرش ماشینی ارتباط مستقیم دارد با الیافی که در بافت فرش استفاده می شوند. در حالت کلی 4 دسته از الیاف برای بافت فرش ماشینی استفاده می شوند که پرزدهی آنها به شرح زیر است:

  1. الیاف پشم که پرزدهی آنها زیاد است.
  2. الیاف اکریلیک با پرزدهی نسبتا زیاد. البته با هیت ست کردن الیاف اکریلیک پرزدهی آن کاهش می یابد اما به صفر نمی رسد.
  3. الیاف پلی پروپیلن یا بی سی اف که فاقد پرز هستند.
  4. و الیاف پلی استر فیلامنت که این الیاف نیز فاقد پرز هستند.

بنابراین فرش های پلی استر فیلامنت که به فرش های ابریشمی نیز معروف هستند و فرش های بی سی اف همان فرش های ماشینی بدون پرز هستند. با اغماض می توان فرش های اکریلیک هیت ست شده را نیز در این دسته قرار داد.

فرش ماشینی بدون پرز

خرید فرش ماشینی بدون پرز

خرید فرش بدون پرز ماشینی برای بازار داخلی چندان متداول و رایج نیست. چراکه در بازار داخلی دوام فرش اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل غالبا فرش اکریلیک را برای خرید انتخاب می کنند.

بالعکس فرش های بدون پرز مخصوصا فرش ماشینی ابریشمی یا همان پلی استر فیلامنت بازار فروش بسیار خوبی در خارج از کشور دارد. چراکه الیاف پلی استر فیلامنت هم فاقد مشکل آلرژیک بوده و قابل بازیافت هستند و به همین علت مورد تایید اتحادیه اروپا می باشند و هم ظاهر زیبا، نرم و ابریشمی داشته و لذا فرش بسیار مناسبی برای صادرات می باشد.

اگر شما به دنبال خرید عمده فرش های بدون پرز هستید می توانید از شرایط ویژه ما برای فروش این فرش ها برخوردار شوید.

فرش ماشینی بدون پرز