خرید از کالای خواب کرج شرط ضمن عقد عروس تهرانی

ما انواع کالای خواب کرج، چه در جنس و چه در شکل، رنگ و کاربرد.

در مرحله بعد، ما قصد داریم یک طبقه بندی از لحاف های خود را به شما ارائه دهیم تا بتوانید با توجه به استایل خود، بهترین را انتخاب کنید.

لحاف دستمالی: به لحاف تابستانی نیز معروف است. هیچ لایه لایه ای ندارد و بسیار سبک است. هدف اصلی آن تزئینی است. به عنوان روتختی برای خفگی ترین روزهای تابستان بسیار خوب عمل می کند.

کالای خواب تکه تکه ای: با تکه های پارچه با اشکال، رنگ ها و اندازه های مختلف و حتی گاهی از مواد مختلف ساخته می شوند. آنها معمولا ضخیم تر از لحاف های معمولی هستند. این به این دلیل است که آنها یک لایه نسبتاً سبک از لایه دارند.

به همین دلیل برای ماه های سرد پاییز و بهار ایده آل هستند. در ترکیب آن معمولاً پشم و الیافی مانند پلی استر را می‌یابیم.

کالای خواب بوتی: لحاف هایی هستند که لایه ای سبک از لحاف شطرنجی دارند که آن را در شب های تابستان ضروری می کند. این یک لباس سبک کمتر از لحاف معمولی است، اما لمس نرم و کرکی آن باعث می شود که به عنوان ملافه بسیار توصیه شود.

کالای خواب کرج

لحاف لایه ای: ظاهر این نوع لحاف بسیار شبیه به آنچه در بالا توضیح داده شد، است، تنها تفاوت قابل توجه این است که لحاف باید مانند شنل از دو طرف تخت به زمین برسد.

لحاف ژولیده: یکی از کلاسیک ترین مدل هاست، لحاف تمام سطح تخت را اشغال می کند. در محیط بیرونی آن مقداری نور جمع شده است که می‌تواند همان تن لحاف باشد یا از نظر رنگ و طرح یک عنصر کاملاً متفاوت باشد، اما برای هماهنگی با لحاف ترکیب شده است.

Copicolcha: این نامی است که به لحاف‌هایی با روکش سبک، اما با روکش‌های یکنواخت، بدون مربع بوتی داده می‌شود. آنها بسیار ظریف و سبک هستند. مناسب برای ماه های گرم

روتختی ها یا کالای خواب از پارچه های مختلفی ساخته شده اند که باعث می شود بسیار متنوع باشند.

روتختی های نخی بسیار مقاوم هستند و برای تابستان عالی هستند، زیرا اجازه تعریق را می دهند.