تریلی تراکتور دست دوم که با چرخ های قدرتمندش سرعت کارتان را دوچندان می کند

تراکتورهای ردیفی یکی از قدرتمندترین ماشین آلات کشاورزی هستند! هیچ مانعی وجود ندارد که این پسران بد از آن عبور نکرده باشند.

به عنوان یکی از بزرگترین مزایا، ما این را در نظر می گیریم که تراکتور کلاسیک محصول ردیفی می تواند در همه شرایط آب و هوایی کار کند، که بسیاری از تراکتورها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

خرید تراکتور دست دوم عملکرد باورنکردنی را در همه شرایط ارائه می دهند و می توانند برای کارهای کشاورزی متعددی استفاده شوند. از جمله این موارد می توان به شخم زدن، آفت زدن، کشیدن مته بذر یا کنترل علف های هرز اشاره کرد.

با قدرت زیاد، مسئولیت بزرگی به همراه دارد، بنابراین بسیاری از کشاورزان از دانستن این موضوع خوشحال خواهند شد که این تریلی تراکتور دارای مزایای زیادی هستند.

از آنجایی که تراکتور های ردیفی پر از نیرو هستند، برای قابلیت ترخیص بهتر از زمین، فاصله ردیفی بهینه، و عملکرد سریع عملکرد مفید هستند.

با این حال، فریب نخورید و فکر نکنید که نمی توان از آنها برای کارهای مختلف استفاده کرد.

تراکتورهای باغی همچنین می توانند به عنوان تراکتور چمن زنی با اتصالات رفتگرها، سمپاش ها یا حتی هواکش های پلاگین استفاده شوند. آنها دارای یک موتور قدرتمند بین 1 اسب بخار تا 20 اسب بخار هستند.

به طور کلی، اگر زمین زیادی برای پوشش ندارید، می توانید از تراکتورهای باغبانی برای انجام برخی از اساسی ترین وظایف استفاده کنید.

این تراکتور رومانی به واحدهای پیاده روی معروف هستند و عمدتاً در زمین های کوچکتر و باریک تر مورد استفاده قرار می گیرند. اساساً تیلرهای دوار کولتیواتورهای موتوری هستند که با چرخاندن تیغه ها کار می کنند.

پنجه های دوار برای شکستن کلوخه های روی خاک و آماده سازی خاک برای کاشت بیشتر استفاده می شود.

  • منابع:
    1. What Are Tractors Used For? A Beginner’s Guide To A High-Torque Vehicle
  • تبلیغات: 
    1. لو رفتن یک گروه قاچاقچی با یو پی اس فاراتل
    2. پیدا شدن انبار قارچ سمی در جنگل های گلستان
    3. با خوردن رازیانه نفخ معدتان را بهبود دهید!
    4. کشف قدیمی ترین توپ در یکی از شهرهای آلمان!!!!