تجویز سویا دامی برزیل برای مصرف دام های بیمار

کوچک اما قدرتمند محصولات متعددی از دانه های سویا ساخته می شوند که نه تنها در بین گیاه خواران و وگان ها محبوبیت فزاینده ای پیدا می کنند.

بیشتر و بیشتر مردم گوشت یا محصولات حیوانی را کنار می گذارند. سویا دامی برزیل لوبیای معجزه آسا یکی از اجزای اساسی یک رژیم گیاهخواری یا گیاهخواری است زیرا، در میان چیزهای دیگر، پروتئین گیاهی ارزشمندی را فراهم می کند.

اما از دانه های سویا می توان به عنوان یک ماده خام تجدید پذیر نیز استفاده کرد. چه چیز دیگری محصولات سویا را مشخص می کند؟ و چه چیزی از سویا تهیه می شود؟ ما در اینجا برای شما توضیح می دهیم.

ابتدا، بیایید به ماده اولیه ای که از آن می توان انواع شگفت انگیزی از غذاها را تهیه کرد نگاه کنیم: سویا. از خانواده حبوبات است که شامل نخود، عدس و سایر انواع لوبیا نیز می شود.

سویا دامی برزیل

زیرگونه های متعددی از گیاه سویا وجود دارد که اعتقاد بر این است که همه آنها از یک کهن الگو پرورش یافته اند.

همه آنها یکساله هستند و دانه های خود را حمل می کنند، لوبیاها را در غلاف. بسته به زیرگونه، دانه های رسیده و خشک شده بین 30 تا 50 درصد پروتئین و حدود 25 درصد چربی و همچنین کربوهیدرات، آب و مواد معدنی دارند.

محتوای پروتئین و چربی بالای آنها باعث می شود که برای تغذیه انسان بسیار جالب باشد.

مردم چین و ژاپن حدود 5000 سال است که سویا می خورند. کاشف آلمانی انگلبرت کامپفر آنها را در قرن هفدهم به اروپا آورد و تنها از آغاز قرن بیستم بود که در سطح وسیعی در خارج از آسیا، به ویژه در ایالات متحده آمریکا کشت شدند.

در اروپا، لوبیا تقریباً فقط در کشورهای جنوبی مانند ایتالیا یا صربستان کاشته می شود.

ایالات متحده آمریکا، برزیل، آرژانتین و همچنین چین و هند بزرگترین تولیدکنندگان سویا در جهان هستند. بیشتر سویای کشت شده در ایالات متحده و آرژانتین از نظر ژنتیکی اصلاح شده است.