با خرید دفتر to do list باهوش ترین فرزند دنیا را داشته باشید

مزایای نگهداری از دفتر to do list بسیار زیاد است، اما ما پنج دلیل اصلی مورد علاقه خود را برای استفاده از یک دفتر فیزیکی در این پست بیان کرده ایم. بنابراین، اگر برای ایجاد عادت های بهتر و بهره وری بیشتر آماده هستید، به خواندن ادامه دهید!

مزایای نگهداری دفترچه یادداشت چیست؟ این به بهبود حافظه شما کمک می کند. حتی دقیق ترین افراد هم گاهی چیزهایی را فراموش می کنند.

در حالی که ممکن است فکر کنید که یک بخش خاص از اطلاعات به شما خواهد چسبید، اما به راحتی ذهن شما را از دست می دهد. خاطرات ما زودگذر هستند، و حتی اگر باور نکنیم، می توانند به طرز باورنکردنی خطاپذیر باشند.

این یک واقعیت ثابت شده است که اگر چیزی را یادداشت کنید، به احتمال زیاد آن را به خاطر خواهید آورد.

وقتی چیزی را یادداشت می‌کنید، وقتی به عقب برمی‌گردید و دفترچه‌تان را ورق می‌زنید، تصویر دقیق‌تری از افکارتان به دست می‌آورید. نوشتن رویدادهای مهم، کارهای روزانه و ایده ها به تقویت حافظه شما کمک می کند.

دفتر to do list

این به شما امکان می دهد ارتباط خود را با دستگاه های دیجیتال قطع کنید.
ما بیشتر روز خود را با استفاده از دستگاه های دیجیتال می گذرانیم. چه برای مدرسه، چه برای کار یا سرگرمی، تقریباً برای همه چیز به دستگاه های دیجیتال متکی هستیم.

زمان زیادی که صرف استفاده از صفحه نمایش های دیجیتال می شود با مسائلی مانند بی خوابی و کاهش بهره وری مرتبط است. بنابراین نه تنها نگه داشتن یک دفترچه یادداشت راهی عالی برای پیگیری اهداف بلند مدت و کارهای روزانه است، بلکه یک عادت سالم است.

قطع ارتباط با استفاده از دستگاه‌های دیجیتال می‌تواند به پاکسازی ذهن شما کمک کند و به چشمان شما از زمان زیاد صفحه نمایش استراحت دهد.

ایده های شما را به عمل تبدیل می کند.
یکی از بزرگترین مزایای نگهداری دفترچه یادداشت این است که به تبدیل ایده های شما به عمل کمک می کند.

دفتر جانبی یادداشت کرافت Portage را امتحان کنید. دفتر Kraft به راحتی در جیب شما قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که یادداشت برداری کنید و ایده های مرجع را در حال حرکت کنید.