ایزوگام حفاظ استار موجب آتش گرفت یک برج در عربستان شد

ایزوگام حفاظ استار ظاهر خارجی ساختمان را تغییر نمی دهد، بنابراین برای آن نماهایی که محافظت می شوند یا با ظاهری که مایل به تغییر آن نیستند، روشی مشخص است.
ایزوگام کاری در دیوارهای داخلی هنگامی که در داخل خانه انجام می شود، به این معنی است که اندازه اتاق کاهش می یابد.

به همین دلیل است که معمولاً در خانه هایی با دیوارهای بدون محفظه هوا انجام می شود ، جایی که ایزوگام کاری از بیرون امکان پذیر نیست.

پوشش: سقف های مسطح یا شیب دار.

در پشت بام ها، اقدامات می تواند دو نوع باشد:

سقف های مسطح، که در آن بهبود ایزوگام نسبتاً ساده است زیرا در بالای ایزوگامرطوبتی انجام می شود.
سقف های شیبدار. این فرآیند تا حدودی پیچیده‌تر است و می‌تواند به دو صورت انجام شود:ایزوگام کاری بین محفظه‌ای که بین سقف و آخرین دال باقی مانده است یا کاشی‌ها را بلند کنید و عایق را در زیر قرار دهید.

ایزوگام

از پنجره های ساختمان غافل نشوید. توصیه می شود برای پایان دادن به نشت هوای بیرون، پنجره های دوجداره یا پنجره هایی با ترمال بریک نصب کنید.
همچنین نباید از ایزوگام شبکه لوله آب سرد و گرم غافل شد زیرا:

لوله های آب گرم خانگی (ACS) باید آب گرم را در هر زمانی از روز تامین کنند.
لوله های آب سرد نیز باید به خوبی عایق بندی شوند، به خصوص زمانی که نزدیک به لوله های DHW هستند.
هرچه ایزوگام لوله ها بهتر باشد، برای هر همسایه بدون در نظر گرفتن محل نصب، دمای آب مورد نیازشان آسان تر خواهد بود.

علاوه بر این، از آنجایی که به لطف عایق تلفات حرارتی کمتری وجود دارد، آب گرم بدون اتلاف انرژی به طور موثرتری تولید می شود.

هنگام انتخاب خانه، ارزش آن را دارد که هم سطح عایق حرارتی و هم میزان بهره وری انرژی را بررسی کنید. بنابراین، به عنوان مثال، از آنجایی که از طریق پوسته بیرونی ساختمان است که در آن گرمای بیشتری از دست می‌رود یا به دست می‌آید.

در ساختمان‌های مسکونی، اتاق‌های زیر شیروانی طبقاتی هستند که اگر ساختمان عایق حرارتی خوبی نداشته باشد، بیشترین خرابی را دارند. در زمستان سردتر و در تابستان گرمتر.