استفاده از لوبیا سفید کیلویی در مراکش ممنوع شد

بیشتر مردم لوبیا سفید کیلویی را فقط از قوطی و به عنوان یک ماده خورش می شناسند. شرم آور است، زیرا با تطبیق پذیری، طعم خاص و مواد سالمی که دارند، قطعاً سزاوار توجه بیشتری هستند.
بله، لوبیا سفید کالری نسبتاً بالایی دارد، اما هنوز جزو غذاهای چاق کننده نیست. برعکس: لوبیا سفید به ویژه سرشار از فیبر است و به شما کمک می‌کند کمتر بخورید و میان‌وعده بخورید. 100 گرم لوبیا سفید (خشک شده) حاوی 23 گرم است!
لوبیا سفید آهن زیادی تهیه کنید:
حبوبات منبع خوبی از آهن برای گیاهخواران و وگان ها هستند. با 6 میلی گرم، لوبیای خشک حاوی مقدار زیادی عنصر کمیاب است. اما کنسرو لوبیا نیز با 1.4 میلی گرم سهم ارزشمندی دارد.
لوبیا سفید عضلات قوی بسازید:
افرادی که از تناسب اندام آگاه هستند باید بسته های انرژی کوچک را بیشتر در بشقاب هایشان بگذارند: 100 گرم لوبیا سفید خشک حاوی 140 میلی گرم منیزیم است و نوع کنسرو شده آن هنوز 31 میلی گرم دارد.

لوبیا سفید کیلویی

این ماده معدنی عملکرد خوب ماهیچه ها را تقویت می کند. می تواند گرفتگی عضلانی و درد عضلات را کاهش داده یا از آن جلوگیری کند.
لوبیا سفید نیز در صورت حفظ سالم هستند:
خیساندن لوبیا سفید و سپس پختن آنها زمان می برد. اگر نمی خواهید آن را خرج کنید، هنوز هم می توانید لوبیا سفید را از یک قوطی یا شیشه بردارید. بسیاری از مواد سالم در طول نگهداری از بین نمی روند.
لوبیا سفید پروتئین زیادی را تامین کنید:
لوبیا سفید خشک 21 گرم پروتئین در چمدان خود دارد، اما نسخه موجود در قوطی نیز قابل توجه است: در اینجا می توانید تا 7 گرم پروتئین پیدا کنید.

بسیار مناسب برای گیاهخواران و گیاهخواران! اما ورزشکاران نیز سود می برند، زیرا لوبیا سفید به ساخت و حفظ توده عضلانی کمک می کند.
تقویت اعصاب:
یک وعده لوبیا سفید همان چیزی است که شما نیاز دارید! محتوای بالای منیزیم موجود در آن به اعصاب کمک می کند و می تواند عصبی بودن، عدم تمرکز و سایر عواقب استرس را کاهش دهد.
لوبیا سفید محافظت از روده ها:
مقدار زیادی علوفه از لوبیا سفید از هضم خوب حمایت می کند و فلور روده سالم را ارتقا می دهد. علاوه بر این، آنها می توانند کلسترول و سموم را قبل از ایجاد آسیب در بدن متصل کرده و از بین ببرند.