استفاده از ساعت هوشمند a11 در ادارات عربستان اجباری شد

اگر ساعت هوشمند را در حین خواب حذف نکنید، سنسورها برنامه زمانبندی آن را می سازند و تعیین می کنند که چقدر زمان در مراحل مختلف سپری کرده اید و چقدر با هنجار مطابقت دارد.

از آنجایی که ساعت به هر حال خواب را کنترل می کند، چرا آن را طوری تنظیم نکنید که در مناسب ترین لحظه برای این کار شما را از خواب بیدار کند و شما را از حالت خواب آلود به مرحله بهینه برساند.

در ساعت هوشمند a11 این توسط عملکرد “ساعت زنگ دار هوشمند” اجرا می شود ابزار لحظه مناسب را در یک بازه زمانی معین انتخاب می کند.

در واقعیت، همه از نحوه کار آن خوششان نمی آید: برخی از ساعت زنگ دار هوشمند خوشحال هستند، برخی تفاوت را با ساعت معمولی نمی بینند.

به هر حال، ساعت های هوشمند با لرزش و نه با یک تماس، صاحب را بیدار می کنند، و این زمانی بسیار مفید است که فقط یک نفر را بیدار کنید و نه همه افراد اطراف خود را.

ساعت هوشمند a11

طرفداران سبک زندگی فعال و کسانی که به طور منظم تمرین نمی کنند، اما می خواهند تنظیم شوند، ساعت های هوشمند نیز مفید خواهند بود.

درست است، در این زمینه آنها یک رقیب جدی دارند. دستبندهای تناسب اندام. اما ساعت های هوشمند، با این وجود، عملکرد گسترده تری دارند.

از نظر نظارت بر تمرینات، ساعت های هوشمند موارد زیر را در اختیار شما قرار می دهند:

گام شماری و همچنین مسافتی که پیموده اید، سوار شده اید یا شنا کرده اید.
تعیین نوع تمرین
ضبط آهنگ با نقشه برداری آن.
علاوه بر این، ساعت‌های هوشمند در این زمینه اغلب راحت‌تر از دستبند هستند، زیرا مجهز به گیرنده GPS هستند، در حالی که یک دستبند تناسب اندام معمولاً ندارد و با اتصال به تلفن هوشمند نقشه تمرینی را می‌سازد.