استفاده از برگه زردآلو گوگردی موجب ایجاد حساسیت و مرگ مردی شد

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین فواید برگه زردآلو گوگردی تنظیم عبور روده و کاهش یبوست است. همه اینها به خاطر این واقعیت است که این ماده غذایی سرشار از فیبر است که برای داشتن سیستم گوارشی بسیار سالم‌تر حیاتی است.

علاوه بر این، برگه زردآلو حاوی پکتین و سلولز است، دو جزء که در بدن شما به عنوان یک ملین طبیعی برای کسانی که مشکل یبوست دارند، عمل می کند.

سلامت چشم را ارتقا می دهد.
مطالعات مختلف نشان داده است که یکی از خواص برگه زردآلو مربوط به سلامت بینایی است.

مصرف این میوه به خصوص با توجه به محتوای بالای ویتامین A آن از بروز بیماری های چشمی مانند تحلیل شبکیه، شب کوری، دژنراسیون ماکولا یا از دست دادن بینایی جلوگیری می کند.

علیه احتباس مایعات عمل می کند.
یکی از مواد معدنی برگه زردآلو پتاسیم است. این جزء مسئول تنظیم مایعات بدن و فشار خون بالا است. تخمین زده می شود که مصرف روزانه این میوه به تخلیه مایعات و سمومی که بدن در خود نگه می دارد کمک می کند.

برگه زردآلو

بنابراین برگه زردآلو دارای خواص ادرارآور است که برای سلامت بدن بسیار مفید است.

سهم انرژی برگه زردآلو بسیار کم است، زیرا دارای مقدار زیادی آب و سطوح بسیار متوسط ​​کربوهیدرات است. این میوه سرشار از فیبر و بتاکاروتن است که در بدن به ویتامین A تبدیل می شود. همچنین حاوی مقادیر کمی فلاونوئید و کراتین است.

بر اساس گزارش بنیاد اسپانیایی، ترکیب غذایی برگه زردآلو در هر 100 گرم محصول به شرح زیر است.

کالری: 45
پروتئین: 0.8 گرم
کربوهیدرات: 9.5 گرم.
فیبر: 2.1 گرم
آب: 87.6 گرم
کلسیم: 17 میلی گرم.
ید: 0.5 میکروگرم.
آهن: 0.5 میلی گرم.
منیزیم: 12 میلی گرم.
سدیم: 1 میلی گرم
پتاسیم: 293 میلی گرم.
فسفر: 24 میلی گرم.
ویتامین B6: 0.07 میلی گرم.
ویتامین C: 7 میلی گرم.
ویتامین A: 26 میکروگرم.
ویتامین E: 0.7 میلی گرم.
به طور خلاصه، زردآلو یک غذای بسیار کم کالری است و مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی بدن شما را تامین می کند. میوه ای ایده آل برای تابستان و بین ماه های می و سپتامبر بسیار خوشمزه تر است.