آیا می دانید که با استفاده از واکس لباس گرم می شود؟

همه ما به دنبال آن ژاکت عالی هستیم که ما را گرم و خشک نگه می دارد اما همچنان ما را شیک نشان می دهد. اگر آشنا به نظر می رسد، احتمالاً یک یا دو بار به خرید یک ژاکت مومی فکر کرده اید. اما این وایتکس برای خشکاندن درخت چقدر گرم هستند؟ آیا کت های مومی برای هوای سرد زمستان به اندازه کافی گرم هستند؟

البته لازم به ذکر است که حتی از ژاکت های مومی بدون آستر نیز می توان در شرایط سخت زمستانی استفاده کرد. آنها فقط باید با لایه بندی مناسب زیر ژاکت جفت شوند. در واقع، برخی از انواع وایتکس اسید است یا باز مومی با یک تناسب راحت ساخته می‌شوند تا فضای کافی برای لایه‌برداری در زیر آن در صورت نیاز ایجاد شود.

ژاکت های مومی از یک لایه بیرونی پنبه موم شده ساخته می شوند. پس از درمان با این لایه محافظ، ژاکت سطح بالاتری از گرما، دوام و مقاومت در برابر آب را ارائه می دهد. و بسیاری از مردم سبک یقه آبی کت‌های مومی را دوست دارند که هم در ساعت و هم در خارج از ساعت زیبا به نظر می‌رسند.

با این حال، گرما می تواند متفاوت باشد. وام خود اشتغالی بانک کشاورزی سبک و بدون خط، به تنهایی برای شرایط سخت زمستانی گرم نمی‌شوند. آنها باید در شرایط خفیف تا متوسط استفاده شوند، مگر اینکه بخواهید لایه زیرین را بپوشانید.

پشم گزینه ای محبوب برای آستر برای ژاکت های مومی است. برخی از شرکت ها ممکن است از ترکیب پارچه پشمی استفاده کنند تا پشم در برابر پوست راحت تر شود.

فلیس – فلیس یک آستر گرم است که برای بسیاری از انواع ژاکت ها از جمله ژاکت های مومی محبوب است. معمولاً نسبت به سایر گزینه ها در برابر پوست نرم تر است.

مصنوعی – عایق مصنوعی در کاپشن ها بسیار محبوب است زیرا نازک و غیر حجیم است، اما در به دام انداختن گرما بسیار خوب است. انواع محبوب عایق مصنوعی برای واکس کاپشن چرم هستند.

بوم – بله، گاهی اوقات از بوم برای لایه بندی یا عایق کاری یک ژاکت واکس شده استفاده می شود. این نه تنها گرما را افزایش می دهد، بلکه دوام بیشتری به کت می بخشد.

یکی دیگر از مسائل مهم در رابطه با گرمی کت واکس، اندازه و نوع یقه استفاده شده است. یقه‌های بزرگ‌تر را می‌توان در صورت نیاز بالا برد تا گرما و محافظت از گردن بیشتر شود.

  • منابع:
  1. Are Wax Jackets Warm & Good for Winter Cold Weather? [Discussed]
  • تبلیغات:
  1. موارد استفاده از گل رز سیاه
  2. ارزیابی چرخه زندگی یک زنجیره تامین کفش چرمی
  3. استفاده و حمل سنگ مرمر
  4. اثر ضد سرطانی زیره سبز